HTML

Csak őszintén, név nélkül :P

Friss topikok

  • Adanos Zakta: Ja, meg az egyértelmű , hogy én írtam! Azt viszont kssé sallárom, hogy nem tagolta jól ez a szar (2013.02.22. 07:20) Köhm köhm

Címkék

Köhm köhm

2013.02.22. 07:17 Adanos Zakta

Először is, tegnap nem tettem fel semmit, pedig van egy csomó dolog ami történt, viszont azt meg kell mondjam, hogy olyan 2körül fél álmomban elkezdtem gépelni a telefonom jegyzettömbjébe gondolván, ez nagyon fontos dolog, így mára megszületett a paraszt gádzsó dala című művem. Nem vagyok az a nagy versíró, de ez vers meg megint csak full random, ne keressetek benne hibát, meg semmi :D Na, de beillesztm skacok!:

Egy paraszt gádzsó dala

Kicsi rám már ez a zokni,

Nehezen lehet meg szokni,

De ilyen az élet,

S, ez a végítélet.

Fáztam egy kicsit mán máma,
De melegít itten a kályha,
Hosszú napon legelészem,
A disznót meg kiherélem,
Látom a takarót,
Meg ottan a hátvakarót,
Egy egy zenét meghallgatva,
Az ágyból kipattanva,
Néztem én már eleget,
A szeretett kenyeret,
De kecske, az még sose voltam,
Baráttól meg sose loptam
Nehéz ennek versnek vége,
De nem is szép az állat lépe,
És a zene az jó,
Ez meg könnyű volt hahó!
Ez elég fura lett Mari,
De örülök, hogy itt a nagyi,
Mert megyek tyúkot hajtani,
És hurkát csavargatni!
Írta: Adanos Zakta
én tanyasi vagyok, szóval mondhatni, hogy ez az ÉN versem. :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://itiak.blog.hu/api/trackback/id/tr115097778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adanos Zakta 2013.02.22. 07:20:11

Ja, meg az egyértelmű , hogy én írtam! Azt viszont kssé sallárom, hogy nem tagolta jól ez a szar
süti beállítások módosítása