HTML

Csak őszintén, név nélkül :P

Friss topikok

  • Adanos Zakta: Ja, meg az egyértelmű , hogy én írtam! Azt viszont kssé sallárom, hogy nem tagolta jól ez a szar (2013.02.22. 07:20) Köhm köhm

Címkék

Got-got-got mégegy adagot!

2013.02.20. 09:50 Adanos Zakta

Igen itt van a mai napi 3. post :)
Durva mi? A semmiről milyen sok dolgot el lehet gépelgetni!
Szóval ez a hetem eddig rohadt jó volt :D. Találkoztam egy csomó arccal, nem mentem suliba, csak a csavargás, felsőfokon. Múlthéten meg teló javítás 1000-el!!! Még jailbrek-eltem is a kütyüt... De ezek mind unalmas dolgok. Ha keresel iPhone 3gs-t akkor a közeljövőben alkatrészekből használt állapotba fogok csinálni párat, persze árat még nem tudok mondani, meg semmi ilyesmi, viszont az biztos, hogy egy ötletnek nem rossz, főleg, hogy uncsimnak, meg nekem is kell a "zs", és tök könnyű őket össze állítani. 
Szóval mindegy most hagyom a gépelést, de fu, hát még tudnám folytatni ezt is :D :D.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itiak.blog.hu/api/trackback/id/tr305093602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása