HTML

Csak őszintén, név nélkül :P

Friss topikok

  • Adanos Zakta: Ja, meg az egyértelmű , hogy én írtam! Azt viszont kssé sallárom, hogy nem tagolta jól ez a szar (2013.02.22. 07:20) Köhm köhm

Címkék

Fuuuuu

2013.01.10. 18:55 Adanos Zakta

Azt a jó kurva életet! Az biztos, hogy ezt kb 10 szer olyan idegesen írom, mint az előző kettőt. Hogy én egy kibaszott nagy pszihopata vagyok az is megeshet! Nem tudom, hogy mit mondjak, de lehet, hogy épp az előbb törtem el a kezem. Nemtudom.  Ááá kizárt. Valószínű, hogy történt itt már nagy probléma emberekkel, de, hogy én egy kibaszott nagy hülye vagyok az biztos. A szerelem kibaszottul vak!!!!! De az vagyok, na! Megvan az okom, hogy szar kedvem legyen MOST MEG, de nem tudok mit mondani!!!!!! Miért? Mi a faszomért? :O

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itiak.blog.hu/api/trackback/id/tr455010720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása