HTML

Csak őszintén, név nélkül :P

Friss topikok

  • Adanos Zakta: Ja, meg az egyértelmű , hogy én írtam! Azt viszont kssé sallárom, hogy nem tagolta jól ez a szar (2013.02.22. 07:20) Köhm köhm

Címkék

LABELLO!!!

2013.02.20. 09:27 Adanos Zakta

Tudni illik, hogy "beteg vagyok, de az élet csodás". A pici láz, semmi, gyakorlatilag a tegnapot, illetve a tegnap előtött végig lógtam. Amúgy is, ha már az előbb a rajzolásról beszéltem, akkor hétfőn mást rajzoltam le, ennyi. Őszintébe jó ez így :D. Segít a továbblépéseken. Régebben mindig azt mondtam "xy, zárd le a multat!" valaki erre nem képes, de lehet, hogy ezek közé a valakik közé tartozom én is. Persze mindez nem azt jelenti, hogy nem vagyok beteg és az élet nem csodás, csak annyit, hogy kicsit szar belegondolni az elmúlt pár hónapba. Amiért annyi dolgot feltettem, mind hazugság lett volna? Talán egy fantázia világban éltem? Ha, igen akkor viszont a rajz sem az exem, hanem annak a világnak a hercegnője. A valóság meg véletlen egybeesés a képi meg"valósításommal". Most mesélek nektek egy keveset. Vagyis nem mesélek, hanem csak simán elmondok pár dolgot amit tapasztaltam.

Igen ez a pár hónap igazán király volt, és azért nem sír a szájam széle, mert akkor az volt rendjén, most ez van.
Az alapvető dolog amit megtapasztaltam az az, hogy bárkivel vagy tanulsz tőle valamit. Ez legyen haver, barát, barátnő, családtag, A cigány a Biczókert utcáról, aki ha fázol szívesen átadja a kabátját, de nem fogadod el, mert kurva büdös, persze, ha cigivel megkínál, azt átveszed, mert azért csak ne legyél bunkó..., meg az őzike néni a szomszédból, akinek nem azért őzike a neve, mert olyan kecses a lába, mint egy őznek, hanem, mert olyan szőrös... De félretéve a köcsögölést, tényleg mindenkitől lehet valamit tanulni, ha mást nem, akkor azt, hogy mennyi idióta él a földön, és ez igen, kifejezetten vicces része a világnak, hisz "ilyen az élet". Persze ezzel nem azt mondom, hogy a: "haver, barát, barátnő, családtag, A cigány a Biczókert utcáról, aki ha fázol szívesen átadja a kabátját, de nem fogadod el, mert kurva büdös, persze, ha cigivel megkínál, azt átveszed, mert azért csak ne legyél bunkó..., meg az őzike néni a szomszédból, akinek nem azért őzike a neve, mert olyan kecses a lába, mint egy őznek, hanem, mert olyan szőrös..." , idióta, hanem csak annyit, hogy tőlük is lehet valamit tanúlni.

És úgy gondolom láttam elég dolgot, amit eddig nem igazán.
"Példának okáért" ( hogy kedves rajztanáromat idézzem) én megtanultam, hogy:
-Van a ribancok és kurvák között egy oltári nagy különbség, ami gyakorlatilag ezt a két női alfajt nem, hogy egy kategóriába, hanem teljesen ellentétes szekcióba szelektálja. Nem mintha találkoztam volna akár egyel akármelyik kis csoportból.
-A nők szájukra vett érzései csupán pillanatokig is tarthatnak, legalábbis így tűnhet.
-Nem szabad felfalni az áldozatot azonnal.
-Papucs, kihasználható, illetve eldobható vagy akkor, ha mindent megteszel annak érdekében, hogy együtt légy azzal akit szeretsz.
-Engedni kell, had menjen. Ha a "tiéd" úgyis vissza jön, ha meg nem, akkor sosem volt a "tiéd", szegény leányzó...


 Na, az van, hogy én nagyon sokat tanultam, még ha jegy ügyileg ez rohadtul nem is látszik. Tudnám őket sorolni rengeteg ideig, de nem nagyon van kedvem ilyesmire, és ezért szívélyes elnézésüket kérem kedves olv... WTF? o.O Nem tetszik? Cső-cső, nem muszáj olvasgatni ezt a kóchengert ( Ez igazán nem volt papucsos, mi? xD)

 pár perces végszónak:



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itiak.blog.hu/api/trackback/id/tr645093528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása