HTML

Csak őszintén, név nélkül :P

Friss topikok

  • Adanos Zakta: Ja, meg az egyértelmű , hogy én írtam! Azt viszont kssé sallárom, hogy nem tagolta jól ez a szar (2013.02.22. 07:20) Köhm köhm

Címkék

Tartsunk lépést az idővel!

2013.02.20. 08:34 Adanos Zakta

Fuu, skacok. Már egy ideje egyedül vagyok! ( Csajok most lehet jelentkezni az alábbi telefonszámon, dobj sms-t vagy csörgess, és visszahívlak: 0036304432363 ) (<--nyugi, csak poénkodom ;), de a feltételeket leírom: súly megadása, mellbőség magasság, egy mms-ben csatolt arckép amin persze nem feltétlen csak arc lehet, 15.000ft kölcsön, mert rohadtul gyüjtök, ezt nyugi vissza kapod;) ) Na, de a lényeg, egyedül vagyok és amúgy is rohadt régen löktem fel akármit is erre az izére, de megkapta a jelszavát, mert már a régi témákat minek is írnám le, skacok... skacok. Amiről most beszélni fogok, az a nem semmi. Nagy betegségemben (hétfőn belázasodtam, aztán doki kiírt egy hétre) , és unalmamban alkotói buzgóság jeleit észleltem és ki is adtam magamból. Mármint most nem a matyi művészi elvégzéséről beszélek (aki értette, értette, aki meg nem, annak meg annyit, hogy üjjönbelejasajátpélójába) hanem valami egészen másról. Rajzoltam... ...Sokat, emberek, ez nagyon komoly, mert régen rajzoltam már ilyesmiket, aztán rájöttem, hogy egy picit hiányérzetem van. Egyszerűen szeretem a kenyeret, de csak kecskesajt van itthon, és ezt megint csak pár ember értheti, sőt egy, vagy maximum 2, de azok valószínű, hogy úgysem tudnak a blogról... Na, vissza térve az alkotmány ááá, nem bocs, alkotÁSra. Eredetileg egy szimpla lányt akartam rajzolni, de salláratos módon hasonlít valakire, nagyon... Igen, exem felé irányított szeretetemből fakadóan véletlenül el kezdett hasonlítani rá, de kibasztam a fronttal, mert gyakorlatilag utána már az volt a lényeg, hogy rá hasonlítson, így lerajzoltam. Egyszer régen mondjuk megigértem neki, hogy lerajzolom, csak sosem sikerült, de most, hogy azt mondta, "hagyjuk az egészet" én meg azt nagy dúzzogva, hogy "oké, hagyjuk" véletlen minden rajzom rá emlékeztet, mondom "what the fuck is that?" aztán mondom most kissé átcsesztem az érzéseimet és CSAK AZÉRT IS őt akartam lerajzolni (persze ez csak rajzolás közben lett számomra világos...) Mindegy, korán van még hőemelkedés meg van, szóval nem tudok fogalmazni, csak nézzétek a rajzot, ha meg tetszik, akkor tisztára örülök nektek ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itiak.blog.hu/api/trackback/id/tr905093458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása