HTML

Csak őszintén, név nélkül :P

Friss topikok

  • Adanos Zakta: Ja, meg az egyértelmű , hogy én írtam! Azt viszont kssé sallárom, hogy nem tagolta jól ez a szar (2013.02.22. 07:20) Köhm köhm

Címkék

Én is erre vetemedtem, bár már nem először

2013.01.09. 20:47 Adanos Zakta

Na, csövi. Először is közlöm, hogy magyar nyelvtanból ki-be cseszettül szar vagyok, ami nálam a 3-ast jelenti. Semmiféle kibaszott felelősséget nem vállalok egy mondatomért sem! Remélem, hogy nem ismersz/nem ismersz rám, mert ezt nem feltétlen olvasás céljából írom, meghát lehet nem publikus, de nincs név így mindegy. Nem az a vágyam, hogy sok legyen a látogató, vagy híres legyek. Ez egy napló, csak én fiú vagyok, meg a kis könyvek nem az én műfajaim. Trágárul fogok írni, ezért is bocs. Indulatokat közlök? Igen, azokat. Haverok néznének 1-2 nagyot nővéremnek nem tudok úgy mindent elmondani, "bátyám" (uncsim) meg megint nézne egyet. Az egészet kezdjem az elejéről? Ó, nincs kedvem. Legyünk ilyen in medias res (aki nem vágja, az ezt a mondatot ne vegye figyelembe). Na szóval talán három emberben bízhatok, legalábbis bennük nemtom mért, de bízok. Igen én egy kis nyomoronc "serdülő" fiú vagyok. Mit tudok az életről? Úgy semmi különösebbet. Nem vagyok egy észlény se és sosem írtam még ilyen sok hülyeséget egyszerre, aminek majd a végére rájössz, hogy agyilag beteg vagyok egy picikét. Írtam már blogot, igen, írtam. Hogy miért? Azért mert én is rá vetemedtem már ezek előtt arra, hogy írjak valamit. Az előző blogom viszont nem ez az önsajnáltató szarság volt, mint amit most írok (lehet ez sem lesz olyan, csak ilyen "Fuck you" szintű), egy mondattal az témával foglalkozott, ez meg ilyen anyázás szintű nyomoréksággal. Térjünk ki a blog nevére: "itiak"? "mi a reteknek pont itiak? Semmi értelme ember!" Igen jól látja akármelyikőtök ez egy értelmetlen szó! Vagy nem, és megmagyarázom, hogy miért. Ez egy rövidítés, de már nem emlékszem, hogy vagy egy órája miért adtam ezt a nevet. Bele tudnám valamibe magyarázni, de bocs, nem fogom. Akkor kitérek a dologra, ami bántja a szívem, mármint nem teljesen térek ki rá, mert akkor itt be is fejezhetném az írást és cső-cső viszolvas (szar szóvicc. Gondolj bele van viszhall viszlát)... Na, imádok hülyeségeket irkálni, de ez mindegy. Van egy gyönyörű barátnőm, akit nagyon szeretek, csak hát, mint minden kapcsolatban itt is vannak hibák, de ez nem lényeg. Akikről már régebben meséltem, ők 3-an azok akik a barátaim, mert velük szerintem meg tudnék beszélni majdnem mindent. Igen ti vagytok azok Pisti, Attila, Della ( jaj, ne nagyon neveket írok...). Fater megköveteli azt ami a dolgom, egy jó ember, anyám a legjobb anya (mint majdnem minden gyermeknek ő az én legjobb anyám). Van egy nagyon jó arc nővérem, meg egy nagyon jó arc uncsim, aki ha most ezt olvasná kb agyfaszt kapna, hogy mekkora gyökér vagyok... Na, megint szerelem téma. Elég gázos: 6 évig voltam egy nálam 2 évvel idősebb-be zúgva ami olyan korban sokat jelentett. Aztán középsuli első második, tipikus FRENDZÓN!!! Beszoptam, akkoriban ilyen volt az élet. Aztán jött egy alany, aki fenomenális, de az idősebb csajokról lemondok, így hála istennek jött az akit most szeretek, tényleg nagyon szeretek. (Fú de gáz fiú lánnyal? Nem amúgy, eléggé csöpögős ez a részlet, de nyugi lesz itt még "érdekes" kis sztori) Na, szóval, ma jöttem rá, hogy nekem nagyon ki kéne magamból írni a gyökérségeimet, mert nagyon nagy defekt lehet a lelki világom, ha nem írom ki magamból. Szóval a lány akivel együtt vagyok? Alacsony, szép, meg szeretem na... Most komolyan számoljak be róla, hogy néz ki? Inkább nem úgysem ismered valószínűleg, ha meg igen, akkor úgyis tudod kiről van szó. Na, de miért jött létre ez a szar? Mert bántanak dolgok és lehet, hogy ez féltékenység, vagy faszom tudja, de agyfaszt kapok, na! Szóval akkor nem fogok sok dátumot írni, meg ilyesmik, de az a lényeg, hogy a lánnyal majdnem 2 hónapja vagyunk együtt (húúú, nagyon durva hallom lelki szemeim előtt, bár azzal látni szoktak :( ) Igen 2 hónap majdnem, de előtte mondhatni kavartunk, meg egyebek... Körülbelül legszívesebben most a falba csapkodnám a fejem, de nem teszem. Hát és ma is voltam nála, de már annyiszor, hogy huh, nemtom. Sokszor. Elmélyült ez az egész? Tököm se tudja, az biztos, hogy kezdem magam nagyon szarul érezni. Pedig milyen természetesen mosolyogva bólogattam. Basszus leírhatatlan, hogy mekkora kamu vigyorokra vagyok képes! Szóval, hát én minek titkolózzak bebasztam szilveszterkor, persze most csak terelek és amúgy is titkolózok, mert valószínű, hogy nem tudod ki vagyok. Na, bebasztam és igen, kikezdtem egy nálam 8 évvel idősebb csajjal, de hogy valamiről nem kell tudnom ami az előtt történt a barátnőmmel egy héttel mielőtt összejöttünk? Nemtom mi, de "lehet, hogy jobb ha nem tudok mindenről". Agyfasz, agyfasz, nagyon nagy agyfasz. Lenne tippem, mert előtte egy téma volt ami eléggé érdekes utalásokat adott számomra. De ha ez tényleg igaz, akkor fu, nemtom mi lesz... Nemtom, hogy én ha szakítanék egy csajjal utána még össze járnék-e vele kefélni, amíg nincs más. ( ez az uccsó mondat ilyen saját gondolkodás, amiről senki ne szűrjön le semmi infót )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itiak.blog.hu/api/trackback/id/tr325008800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása